Picture
Hej bloggen.

I dag stod jeg op allerede kl. 8. Jeg har været lidt små syg i går og i dag så derfor valgte jeg, at blive der hjemme fra arbejde og plejede mig selv med en peel off ansigtsmaske med appelsin olie og C vitamin. Har lavet frugtsalat, en lækker kop chai latté og haft makeupfri i dag. Det er noget jeg nyder rigtig meget fordi man kan klø sig i øjnene uden at ødelægge sin makeup fuldstændig. Jeg har mange veninder som er usikre på sig selv omkring deres ansigt og omkring deres makeup. Derfor er mit yndlings citat ”A smile is the best makeup a girl can wear” Så kære læsere lyt til mit råd og lyt til jer selv om hvornår jeres ansigt har brug for en makeupfri dag. Man er bare flottest som man er.

Hav en god dag derude foran skærmen!

Xoxo

Alberte Harboe, Trine Bork & Louise Kiholm. 





Leave a Reply.




    Det er sjovt at blogge